בואו לצמוח איתנו

בית להתפתח בו

תחומי הפעילות הרבים של העמותה מאפשרים לנו להציע לעובדינו סביבת עבודה מגוונת, מעצימה ותומכת. מיום הקמת העמותה ולאורך השנים המשאב האנושי, העובדים, היה ונשאר הדבר הכי חשוב בפעילותנו. 

שמנו  לעצמנו כמשימה לפעול למען שוויון הזדמנויות ולקדם פיתוח אישי ומקצועי של עובדינו, מתוך ראייה פרטנית של הצרכים הייחודיים של כל מגזר וקהילה בירושלים. 

האנשים בלביא

תפיסת העולם שלנו מתמקדת בטיפוחם המקצועי והאישי של עובדנו, ואנו פועלים באופן מתמיד לשפר את רווחתם, להגביר את תחושת השייכות שלהם ולענות על צרכיהם. 

חשוב לנו לקיים ערוצי תקשורת פתוחים בין עובדים מכל הדרגות ומכל התחומים, ולקדם ולהכשיר את מנהלי העתיד של הקבוצה מקרב העובדים הקיימים. 

אלפי העובדים שלנו נהנהים מפיתוח אישי ומאפשרויות קידום רבות בינהם; הטבות לעובדים ולמשפחתויהם, קורסים והכשרות עם דגש על פיתוח אישי, יציבות תעסוקתית ואפשרויות קידום מגוונות. 

קידום וקריירה

צוות העובדים הוא הבסיס להצלחה שלנו. לכן אנו דואגים לגייס את אנשי המקצוע הטובים ביותר, להכשיר, להרחיב את הידע המקצועי שלהם וללות אותם באופן אישי. 

עובדי העמותה מקבלים את ההזדמנות ואת כל הכלים הנדרשים  כדי לצמוח ולמצות את הפוטנציאל שבהם. עובדנו לוקחים חלק במגוון תוכניות הכשרה והדרכה, תוך התאמה אישית לצרכים ולמסלול הקרירה שלהם. 

גיוון תעסוקתי

אנו בעמותת לביא מאמינים בחשיבות הגיוון התעסוקתי ובתרומתו לרוח ולאווירה בקבוצה, לכן שילוב עובדים מכל חלקי המארג החברתי-תרבותי בישראל הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית שלנו. 

כעמותה עירונית הממוקמת ופועלת בירושלים אנחנו שמים דגש על שיתוף הפעולה בין עובדים מרקעים מגוונים; חילונים, דתיים, חרדים, ערבים נוצרים וערבים מוסלמים. מתוך הניסיון והידע שצברנו אנו שואפים לספק לכל מגזר את הפתרונות החינוכיים המתאימים לו ביותר. 

התוצאה היא סביבת עבודה מעשירה, יצירתית, וחדשנית יותר המעודדת ערכים של סובלנות, פתיחות מחשבתית וקבלת השונה. 

לביא חושבים אנשים

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף