החזון שלנו

עמותת לביא, העמותה העירונית לפיתוח החינוך בירושלים, מפתחת ומוציאה לפועל חינוך איכותי וחדשני בהתאמה לכלל הקהילות והמגזרים השונים בירושלים. כאשר ניצב החזון לנגד עיניה, מקפידה עמותת לביא לבצע את המשימות הבאות:

לספק חינוך איכותי

עמותת לביא שואפת להיות תמיד בחזית החינוך העירוני בעיר ירושלים ומאמינה כי תפקידה הינו לפעול יחד עם עיריית ירושלים והצוותים החינוכיים במוסדות החינוך בכל המגזרים ברחבי העיר ירושלים על מנת להכין את הילדים לאתגרי החיים בהווה ובעתיד, על מנת שיגדלו להיות אנשים ערכיים וטובים יותר בחברה. העמותה פועלת על בסיס טיפוח ערך המצוינות בכל פעולותיה.

לתת שירות מעולה 

עמותת לביא מעניקה חשיבות עליונה למתן שירות איכותי מעולה לכלל לקוחותיה, ביניהם; ילדים, הורים, אנשי חינוך, עובדים וספקים, תוך קיום שיתוף פעולה מלא עם מינהל החינוך בירושלים (מנח"י) ועיריית ירושלים. אנו פועלים בכדי לתת מענה בצורה מהירה, יעילה ומקצועית בכל הערוצים הרלוונטיים, תוך עמידה בדרישות הרגולציה והמִינהל התקין.  

לפתח מיומנויות אצל הילדים 

עמותת לביא מפעילה עשרות רבות של פרויקטים ותוכניות חינוכיות איכותיות בכל המגזרים ברחבי העיר ירושלים. העמותה פועלת בהתאם לספק חינוך איכותי המפתח ומחזק בקרב הילדים מיומנויות בארבעה תחומים עיקריים: ערכי, חברתי, רגשי וקוגניטיבי.

להוציא לפועל פרויקטים ותכניות חינוכיות 

עמותת לביא הינה הזרוע הביצועית של עיריית ירושלים בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר. מטרתה העיקרית הינה לחזק את שירותיה הקיימים ולהתרחב למתן שירותים בתחומים ופרויקטים נוספים, תוך התאמה מקסימלית לקהלי היעד המגוונים שלה. העמותה מאמינה כי כוחה הוא בעשייה ללא פשרות וכי תפעול מערך חינוכי ואיכותי חייב להיעשות בצורה מקצועית וברמה הגבוהה ביותר.

להיות חדשנית ויצירתית 

עמותת לביא מאמינה כי חדשנות ויצירתיות הינם הכרחיים וחיוניים להבטחת חינוך איכותי. בעמותה קיים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת שנוכל לייצר חדשנות חינוכית איכותית ופיתוח של יצירתיות, במטרה לייעל תהליכים ארגוניים פנימיים, תוך שיפור חווית השירות ורמת המקצועיות.

להיות מעסיקה מתקדמת

עמותת לביא פועלת לשוויון הזדמנויות ולקידום הפיתוח האישי והמקצועי של עובדיה, מכל מגזר וקהילה בעיר, בהתאם לצרכיהם הייחודיים.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף