פעילויות לילדים בירושלים

הגן הבוטני

בכל רחבי העולם אנשים אוהבים לטייל בגנים בוטניים ובישראל ישנם כמה, אך הגן הבוטני בירושלים הוא הגדול  בישראל. משום מה, זה עדיין לא נחשב מספיק כבילוי פופולרי. זה הזמן לגלות את אחד הפלאים הנסתרים של העיר – הגן הבוטני. בגן מטפחים באהבה ובמקצועיות אין ספור צמחים, רבים מהם לא תמצאו במקומות אחרים בארץ. ניתן לטייל עם הילדים או להירשם לסיורים מודרכים. אפשרו לילדים להכיר את השפע והיופי של הצמחים, בתי גידול שונים, עקרונות בבוטניקה ובביולוגיה והכל, באווירה חופשית, פתוחה וידידותית.

שימו לב כי השנה, קיץ 2022 ישנה תערוכת דינזאורים מיוחדת בגן הבוטני בשיתוך עירית ירושלים "בוטינזאור". 

לפרטים נוספים הכנסו לאתר הגן הבוטני

שילוב ייחודי של חיות ותנ"ך

סוג אחר ולא פחות מרתק ומלמד של פעילות לילדים בירושלים אפשר למצוא בגן החיות המיוחד בארץ. גן החיות התנכ"י הוא ללא ספק אטרקציה נוספת בקנה מידה בין לאומי. במקום עשרות ומאות של בעלי חיים, רבים מהם היו משוטטים בטבע, כבר בארץ כנען הקדומה. הגן מלא פינות חמד קסומות, שלטים והסברים מאירי עיניים. מעת לעת מתקיימות פעילויות מיוחדות ושיתופי פעולה עם אטרקציות אחרות בעיר.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר גן החיות התנ"כי

המוזיאון של המדינה בירושלים

פעילויות לילדים בירושלים יכולות לשאת אתכם הלאה, למוזיאון הלאומי של כולנו – מוזיאון ישראל. במוזיאון אין ספור מיצגים ומוצגים, מארכיאולוגיה ויהדות ועד לאומנות על סוגיה השונים. במקום מקפידים להעשיר את בני הנוער והילדים המבקרים, עם פעילויות שמתאימות לעולם המושגים ולגילאים שונים. חוויה מאלפת וחינוכית עם שלל תערוכות קבועות ומשתנות.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר מוזיאון ישראל

המעלית שלוקחת אתכם אחורה בזמן

מה הייתם אומרים אם היינו מזמינים אתכם למעלית שיכולה לקחת אתכם בזמן, לימים מיוחדים, עתיקים ורבי משמעות? זו לא טעות, פעילות לילדים בירושלים יכולה להציע בדיוק את זה באטרקציה החווייתית והמאלפת "מעלית הזמן". זה המקום להכיר את ההיסטוריה של העיר ואת הרבדים השונים שבה, לא מתוך אגדה או ספר, אלא מתוך מיצג מדהים שמעיר את העבר לחיים.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר מעלית הזמן

מוזיאון הטבע ירושלים

הידעתם?

בלב ירושלים קיים מוזיאון הטבע  אשר הוקם בשנת 1930. מוזיאון הטבע בירושלים מושך אליו אוהבי טבע מכל ירושלים, הארץ והעולם ואחד המקומות האותנטים והאהובים ביותר בארץ. המקום מאפשר לילדי ותושבי ירושלים ללמוד בצורה חוויתית ומהנה נושאי טבע וסביבה.

בחופשים המוזיאון גם מפעיל קייטנות טבע לגיל הרך. 

לפרטים נוספים היכנסו לאתר מוזיאון הטבע ירושלים 

ספארי ירושלמי

עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול בארץ,  והוא מציע חוויית ביקור דומה לחוויית ספארי. זהו המקום הטוב ביותר לצפייה בצבאים בהתנהגות טבעית. בעמק חיים כ-44 צבאים (נכון לקיץ 2022), בתנאים הקרובים מאוד לחיים בטבע. במקום מתקיימות פעילויות לילדים בירושלים, למשפחות, ולמטיילים. בין היתר מתקיימת הדרכה מדי סופ"ש לטובת המבקרים. 

לפרטים נוספים הכנסו לאתר עמק הצבאים

הרפתקה לילית במוזיאון ארצות המקרא

מתי בפעם האחרונה שוטטתם במוזיאון בשעת לילה עם פנסים?

במוזיאון ארצות המקרא מתקיימת הקיץ פעילות לילת הרפתקנית לילדים בירושלים בשם "ציפורי לילה". בפעילות הילדים מקבלים בכניסה מפה ופנס, ויוצאים אל מסע של חושים, ריחות, צללים וקולות. הילדים עוברים במצרים הפרעונית, במסופוטמיה הקדומה וביוון העתיקה, ולומדים בצורה חווייתית ומרתקת על ההיסטוריה של ארצות המקרא.

בית הספר של החופש הגדול 2023

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף