צהרוני ניצנים

צהרון הוא מסגרת בלתי פורמלית  משלימה לבית הספר בשעות הצהריים , המספק לילדים מסגרת חינוכית ומהווה פתרון להורים עובדים. המטרה של מסגרת זו היא להעשיר את הילדים בתכנים פדגוגים ולספק להם מסגרת לימודית להכנת שיעורי בית. הילדים מקבלים ארוחת צהריים חמה ומזינה. הצוותים בצהרון הם אנשי חינוך מסוריים ומקצועיים, אשר מעמידים את טובת הילד במרכז.

צהרוני ניצנים- מה חשוב לדעת?

צהרוני ניצנים מיועדים לילדי הגנים ולילדי כיתות א'-ב'. במסגרת צהרוני ניצנים אנו שמים את טובת הילדים במרכז ודואגים לצרכיהם השונים בכל הרבדים והצהרונים מלווים בתוכניות חינוכיות מעשירות ואיכותיות. 

במהלך הצהרון מקבלים הילדים ארוחת צהריים חמה, אשר מרכיבה נקבעים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הארוחה מורכבת על ידי תזונאית המחוז ומספקת את כלל המרכיבים החיוניים להתפתחות שכלית ורגשית של הילדים. לאחר ארוחת הצהריים הילדים לוקחים חלק במגוון פעילויות חינוכיות, המותאמות לקבוצות הגיל השונות, הנקבעות בהתאם לתוכנית החינוכית וביניהן: ימים מיוחדים בשנה, עונות השנה, פיתוח מיומנויות רגשיות וקוגניטיביות ועוד. הצהרונים פועלים בשיתוף פעולה עם מנהל החינוך העירוני ועיריית ירושלים. 

מתי מתבצע רישום לצהרוני ניצנים?

רישום לצהרון ניצנים נעשה דרך אתר עמותת לביא, והוא כולל מידע מפורט על תוכנית ההעשרה החינוכית, התזונה בצהרון ועל עלויות התוכנית המסובסדות. לרוב הרישום לתכנית ניצנים מתחיל מחודשי הקיץ (אוגוסט ליתר דיוק) כדי לתת לנו ולכם ההורים זמן להתארגן ולתכנן את השנה כולה. בזמן רישום לצהרון ניצנים, ובימים הסמוכים לפתיחת הרישום, תוכלו לקבל את העלות של התוכנית, כפי שהיא נקבעה על ידי משרד החינוך ועיריית ירושלים. התשלום יידרש להינתן מראש למשך כל שנת הלימודים, האורכת כ-10 חודשים, אך יכול להתפרס למספר תשלומים. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהתוכנית מותנית במספר נרשמים מינימלי למסגרת.

עמותת לביא יוצרת מסגרות חינוכיות איכותויות המתאימות לקבוצות האוכלוסייה השונות ולגילאים השונים בירושלים. כאשר אתם שולחים את ילדיכם לצהרון אשר מופעל על ידינו, עמותת לביא, תוכלו להיות בטוחים שאתם וילדיכם תקבלו הן את השירות הטוב ביותר, והן מסגרת מקצועית ואיכותית.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף